Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Wednesday, January 6, 2010

Kusut fikiran

Begini la keadaan gua sekarang..... gembira di luar, tapi kusut fikiran




I'm tired.......... mungkin gua ni terkena kejutan persekolahan. Kalau dulu anak gua kindergarten.. gua dapat 'bermanja2' dengan masa. Sekarang ni gua kena keluar 2 kali dama sehari. Sekali jam 9 pagi, gua kena ambil bibik gua dari rumah sebab bibik kena temankan / belikan makanan dari kantin sekolah (bibik kena ambil anak gua pulang dari sekolah jgk - nasib baik rumah parents gua dekat ngan sekolah). Masa lunch hour sekali lagi gua akan keluar utk ambil bibik ngan anak gua utk dihantar pulang ke rumah sebab jam 2.30 ptg anak gua ada tuisyen. Jadi malam ni mesti mau discuss ngan hubby...... dari hal persekolahan anak gua (masa), bibik akan bercuti bulan depan (3 bulan).... this year holiday (errr.... KL again)....... Gua ni kalau terlampau banyak berfikir, tunggu la 2 atau 3 hari nanti.... tatap migraine la ni....



Oh ya... Happy New Year 2010.... belum terlambat lagi bah kan.... hari ni baru hari ke-6 2010... And my son sudah masuk Tahun 1..... bukan lagi kindergarten....


Sila abaikan semua bebelan di atas... ni pasal antibiotik yang gua makan la ni.... kepala gua ting tong....












to be continued............................

2 comments:

CathJ said...

hahahha... anak gua sepatutnya sekolah yg isnin.. tapi sampai skrg belum I kasih hantar... mentang2 play school kan...hehehehhe..

Puan Saiman said...

CJ- hahahahha.... ko ambil la kesempatan masa ni puas2. Sbb klu sdh masuk darjah 1... ndak bulih escape sdh tu...how I wish my son masih di kindergarten. Skrg ni, klu mau kiss.. dia suruh kiss cepat2, malu kunun kalau kawan dia nampak...sigh....