Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Wednesday, November 18, 2009

Puding anyone??

Ok.... gua masih lagi sibuk ah.... jadi gua cuma mau kasih nampak kamurang apa yang gua buat ari enam aka sabtu yang lepas tu ah..... ada urang 'order' 3 layer puding dari gua.... jadi gua pun buat la ba kunun...... taraa............. bah, kamurang tinguk jak la bah ah....... hehehehehe

Ini la rupa 3 layer puding yang gua buat tu........ ada 3 warna dan rasa...... bawah sekali perasa kastard, ditengah perasa coklat dan diatas tu perasa strawberi......... buat ni ambil masa 3 jam, tapi bila sudah siap.... gua betul2 puas hati.....
Pandangan dari atas................ sudah siap disusun... untuk dihantar........

Pandangan tepi......................


Pandangan dekat............ alamak 'blur' la pulak.....................



Ahhh....... baru clear sikit...........
Sedap dimakan ketika sejuk................ wah promote ni..............hahahahahhaa
Puan Saiman 'sign out'...........

4 comments:

Hannie C said...

wah.. sedap nampak oh.. boleh order kah? but not that much la.. just for my two boys and their cousins.

CathJ said...

Mau saya kasih iklan kah?? nanti byk org mengorder ni mcm mana ni?? cukup tgn ka ni hehehehhe... tepaksa lah c wawan tolong... hehehehhe

kalau sia d kk pun sia mau order... christmas kan...oh ya kan... saya di kk pula bulan 12... berapa u jual?? may be boleh order for christmas... ye ye...

Puan Saiman said...

Moi - bulih bah..... hehehehe

CJ- bisa di atur..... bulih bah nnt koling2 jak sia

Anonymous said...

sa pun mo order!!!!!!! nanti x'mas