Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Monday, November 9, 2009

Kenapa PASU II????

Ini sambungan cerita lepas...kalau ada sepa2 yang belum baca cerita yang lepas... baca dulu ini dan lepas baca baru baca cerita ni ok.......



Kelas anak gua tu di tingkat 1 dan kelas dia tu berdekatan dengan tangga. Jadi kalau tinguk dari tingkat bawah, mmg nampak la si 'kawan' tu dari kelas.... bukan main lagi dia senyum2 tinguk gua. Gambar di bawah ni anak gua dalam kelas. Betulkan gua cakap, dia sibuk cubuk2 gua dari cermin.



Bila gua pegi kelas dia, gua panggil dia keluar sebab gua mau ambil gambar dia. Siok2 gua mau ambil gambar dia, belum sempat gua ambil gambar dia, ada geng2 dia ikut bergambar.... ok gua ambil jak la. Lepas ambil gambar, gua turun dari kelas dia. Sebab durang pun sudah bersedia utk turun pegi dewan.



Gambar di bawah ni pulak, durang sedang berbaris di luar kelas. Bersedia menuju ke dewan.





Bila sampai dalam dewan.... gua nampak ramai sudah parents dalam dewan tu. Seperti biasa, budak2 'konvo' pun berarak masuk dalam dewan. Gua nampak anak gua masuk. Wah... ensemnya anak gua...pakai baju jubah 'konvo', sempat lagi dia lambai gua....

Gambar di bawah ni, lepas durang berarak masuk. Panjang jak kepala dia cari gua ngan hubby gua...hahahahahaha....

Bila 'turn' kelas dia terima hadiah dan sijil. Anak gua sedang menerima 'PASU'.....hahahahaha




Bergambar dengan 'geng' yang terima 'pasu'.....



Dipendekkan cerita, selesai 'turn' anak gua ambil skrol dan 'PASU'. Lepas terima skrol ngan trofi tu, anak gua ngan geng durang terus kena baris di tepi pentas, sebab kena ambil gambar. Masa ni la pulak bila hubby gua mau ambil gambar dia, sempat lagi dia buat ni..... lucu betul bila gua nampak...... sempat lagi menggaru....hahahahaha



Turun jak dari pentas, terus dia berlari cari kami. Gambar ngan Papa dia.....


Inilah keputusan peperiksaan anak gua.................
Ok......selesai.................
TAPI ADA LAGI CERITA PASAL ANAK GUA.... GUA CERITA ESOK OK........... dan cerita ini telah memanaskan hati gua..........tapi lucu pun ada..............hahahahhahahaa
To be continued...................................


Puan Saiman 'sign out'....






























3 comments:

Anonymous said...

tahniah abg..sdh graduasi..thn dpn masuk tahun 1..kc tambah mama tension ehehehe..

Ika said...

waahhh.. hebat.. tahniah besan sebab wawan dapat keputusan yang cemerlang..
kih kih kih.. lucu juga dia nangis sebab dapat pasu.. kih kih kih

Puan Saiman said...

daling- ya, tahun depan, gugur rambut sia, pikir gaya dia... blum ko tau apa dia buat daling semalam, bsuk sia kasih tau...

besan - tq, itupun cikgu dia bah yang ajar dia....clap2 utk teacher dia... kakak ni tukang marah jak...hahahhahaa....