Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Tuesday, November 24, 2009

Pre Anniversary???

Ya.... ndak salah la kamurang baca tajuk tu..... bukan apa..... dalam bulan ni, hubby gua sudah belikan gua 2 beg CR....... lps tu semalam dia tanya lagi, utk anniversary kami bulan depan gua mau minta beli apa....?? Terus gua jawab semalam..... dalam masa 3 hari gua akan bagitau... wah... ni kali kan, gua ndak lagi mau malu2... nanti macam cerita besday gua yang lepas kan... sib baik hubby gua kasih pen, kalau dia kasih payung...hah!!!!! pingsan kali gua...hahahahhaa

Oh ya, gua masih sibuk lagi, jadi sila la tinguk gambar la... tinguk la bah gelagat anak gua ngan papa dia..... kadang2 gua perasan jgk anak gua ni selalu buli papa dia.... nasib baik papa dia, kalau dia berani, cubala dia buli gua....hehehehehehe
Begini la 'gaya' anak gua bila Papa dia mau ambil gambar ngan dia. Papa dia ni pula suka betul usik anak dia... apa2 hal pun, durang berdua ni la pengubat duka gua......





Sori la, gambar blur sikit. Sebab gua ambil gambar ni gua guna h/p jak.....

p/s : hmmmm..... mau minta beli apa ni ah...... mau masuk 14 tahun berkahwin kan, gua ndak tau lagi mau minta apa?????
Puan Saiman 'sign out'...........

No comments: