Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Thursday, October 22, 2009

Akhirnya sebuah impian.



Seperti yang gua cerita beberapa hari lepas, gua sekarang ni sedang 'belajar' menjahit. Tapi gua buat ni, kalau ada masa, gua jahit, kalau ndak, gua tidur la....hahahahhaha....






Dalam kotak jahitan gua ni, nampak kain yang sudah di gunting tu.... gua lipat2... gua belek2..... dan atas kerajinan gua itu maka, gua jahit jugak la.






1 malam, gua jahit satu jahitan lurus....






1 malam lagi, gua jahit lagi satu jahitan lurus....






1 malam lagi gua jahit sambungan.....






Tapi gua jahit bukan satu malam ah.... 1 malam tu, gua ambil 15 minit atau setengah jam jak menjahit, lepas tu gua tidur....hahahahahahaha






dan selepas beberapa malam dan selepas beberapa perubahan di buat, akhirnya siaplah...... amacam ok ka.......???





































Bulih la. Ada juga bikin simpan botol air utk bawa pegi ofis kan.....




p/s : tajuk di atas teda kena mengena entry kali ni. Saja bikin gempak...hahahaha

p/s: Oh ya, blog gua yang satu lagi sudah siap, kalau rasa-rasa mau tinguk2 gambar, sila la klik di sini....... and hope you will enjoy the pictures.....




No comments: