Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Monday, July 13, 2009

Happy Monday.....


Yearrrggghhhhhh......Its Monday u'ouls....... oleh kerana lama ndak pegi keja (baca : minggu lepas tu datang keja juga, tapi kejap jak..... ---> jadi itu kena kira ka tu ah...)... maka dengan semangat yang berkobar-kobar, tadi pagi pegi ofis, jalan dari rumah jam 7.00 pagi..... sampai di ofis kira-kira jam 7.15 pagi.... wah pecah rekod ni........ lain betul rasanya bercuti sakit ni kan... tiada apa-apa yang dibuat, cuma makan......jalan minggu pertama masa baru kena sakit mata pun tatap jalan (baca : walau sakit mata, jalan tetap jalan ---> dalam bangunan 1B pun berspek...hahahahha) jangan ndak tau, biar sakit mata, tinguk wayang sampai dua kali...... tengahari jam 12.10 t/hari tinguk Transfomer, petang kira-kira jam 5, tinguk Ice Age 3. Keluar dari panggung wayang, nah ko... mata ala-ala Cyclops (geng Wolverine)...... hahahhahaha.... kalau buka spek, abis semua urang bertempiaran lari... hahahahhaha


Nampak deretan bunga dalam pasu tu.... walau mata sakit, sempat lagi pegi nursery bunga. Bukan bunga jak dibeli, 'kaki' pasu pun dibeli. Tidak dilupakan juga tanah utk tanam bunga. Bibik ku yang terchenta (aiseymen......hehehehehe) sudah bantu tanam di luar pagar..... dalam pasu pun sudah...... sekarang ni 'port' yang baru yang jadi kesukaan Puan Saiman ialah di 'car porch'.... sebab ada bunga.... ndak juga banyak tapi ada jugak la kan...... kalau malam pun dapat jugalah Papa minum2 kupi sambil duduk2. Siap pasang lilin lagi.... hehehehe... manyak lomentik... hahahahhaa..... Banyak lagi gambar yang mau diupload tapi tunggulah dulu ah, siap edit barulah gue siarkan ok.... (pssttt.... bibik gue cakap, dia suka kok gue bercuti, sebab pagi kok gue bawa dia pegi breakfast di luar, tengahari ambik Permata Hati dari sekolah, pun gue bawa makan di luar.... aduhhh...... badan bibik gue sama macam gue udah----> ndak pecaya tanya si Sek....hahahahahah....kan Sek....... gue tau kok, loh baca blog gue kan.... alamak apasal melalut cakap Indon pulak ni......

Ok..... nanti-nanti kita sambung lagi ah..... ada keja sikit, maklumlah 2 minggu bercuti sakit mata, jadi kerja kena sambung la ni....(baca: sib baik cepat sedar diri ni, kalau ndak, malar la apdet blog...)........hehhehehehehe

Puan Saiman 'sign out'......


No comments: