Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Monday, March 8, 2010

Hot, Hot, Hot.....

Hellooo....miss me ka??? Semenjak dua menjak ni kan, gua sibuk. Macam2 gua kena buat, Minggu lepas gua kena sore throat.... bila kena ni, seperti biasalah gua bercakap pun main bisik2 jak.... Kalau kena ni, orang yang paling gembira ni tidak lain tidak bukan, anak gua la. Apa tidak dia gembira semacam, apa saja yang dia buat, gua indak dapat marah.... bukan main suka lagi dia.
Sekarang ni pun, kalau waktu siang punyalah panas... sampai gua surf sini. Bukan apa, gua rasa panas sekarang ni lain betul. Lepas lunch tadi tadi errr...gua bukan pegi lunch, tapi gua pulang jemur kain...hahahhahahaha.....errkkk...oppssss..... bukan apa, pagi tadi gua indak dapat jemur kain sebab semalam gua LUPA kasih masuk kain dalam washing machine, jadi mana la dapat jemur kain kan... jemur apa, kalau kain dalam mesin pun belum cuci...sigh... jadi tadi pagi sebelum gua pegi kerja, gua on jak la washing machine tu, pandailah mesin tu jalan sendiri kan, lagipun mesin tu pandai jugak off sendiri tu kalau sudah habis cuci kain kan.... jadi masa lunch tadi, gua tinggal jemur jak la. Tapi yang gua indak tahan tu...PANAS BETUL... Bayangkan kalau gua pakai baju ni, sambil jemur kain...phewiittt...wink2



Ataupun kalau gua pakai baju stail Pam Anderson, sambil jemur kain, abis la kereta berhenti..bukan berhenti sebab apa, terkejut bah durang tinguk, silap2 telampau terkejutkan, terus demam 2, 3 minggu..muahahahahhahaha...alamak... terkeluar sudah imaginasi yang bukan2 ni. Ini bukan salah gua ah... imaginasi ni terkeluar disebabkan keadaan cuaca yang panas melampau...warghkakakakaka...jadi sila salahkan cuaca.



Oh ya, satu lagi.. sekarang ni gua bukan sahaja malas mau tulis blog (err bukan malas cuma indak tau mau ceritakan apa) gua juga malas mau masuk fb.... JANGAN SALAHKAN GUA.. SALAHKAN CUACA YANG PANAS........















Puan Saiman 'signning off'...

2 comments:

CathJ said...

wakakakka... sini pun panas... tapi I suka... kain cepat kering hehehehhe...

you ckp kain belum jemur... alamak I ada 1 trip kain belum kena jemur dari semalam...astagaaaaaaaa.....

T_______________T

Puan Saiman said...

hahhahaha... siok jugak panas ni kan, bulih la jemur kain terutama selimut yg tebal. Ofis kami sini ni kan sejuk macam esbok pulak, keluar dari ofis punya lah panas... trus tu kepala rasa macam mau pecah bah....sigh...