Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Friday, September 19, 2008

Ndak tau apa mau letak tajuk

Semalam, kawan ni ada sms dan membawakan perkhabaran yang baik. Kalau teda aral melintang Insyaallah jadi la beli benda ni. Betul2 Puan Saiman ndak sabar sudah ni. Papa pun sudah bagi green light semalam.... tq ah Pa... Dan Papa pun bagitau la teda duit Raya for Mama. Well.... never mind as long as mama can get this thing, kan. Ndak sabar sudah ni. Kalau jadi mungkin bulan Oktober. So any news nanti Puan Saiman bagitau ok.
Cerita pre Hari Raya.
Sedih tul Puan Saiman. Bukan sedih apa, cam teda jak Bonus ni. Bukan apa, Puan Saiman sudah berniat, kalau bonus tu ada, boleh lah Puan Saiman bagi ngan mummy Puan Saiman bikin belanja. Kesian tul durang bapa tu, bapa kan sudah pencen bulan Jun. Masalahnya sampai sekarang ni duit pencen bapa belum keluar. Ni mau raya la...sigh..... Jadi kalau ada bonus tu boleh jugak bagi durang bapa kan. Mudah-mudahan adalah rezeki nanti kan.

No comments: