Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Tuesday, December 15, 2009

Elllooooo..... cerita dari KL1


Ellloooo eberibodi.... nah kan, gua ni kalau ndak bersiaran ndak senang ati bah. Pstttt.... bukan gua yang bawa notebook ni, tapi gua punya 'Santa'....hahahahahhaa... apa kes... dia ndak suruh gua bawa tapi, dia bawa utk buat kerja dia... bikin panas. Semalam anak gua sama gua mau tidur, dia start bikin keja. Jadi pagi ni gua ambil kesempatan la. Pagi ni, lepas 'Santa' gua selesai hantar email utk staff dia, gua apalagi trus 'pinjam sekejap'. Alasan gua mau pg blog 'CJ'... hahahahahhaa.... abis bah nama CJ... sbb gua cakap gua mau tinguk dia ada pegi mana lagi... by the way.. kalau kamurang mau tau pasal tempat2 menarik ni, pg jak tempat CJ... macam2 dia tulis tu....


Sebenarnya... gua sampai di KL jam 2.30 petang dan terus disambut dengan hujan yang kuat... sangat2 kuat ok.... Lepas tu kami lepak sekejap dalam bilik, sebelum pegi berjoli.....hahahhahaa..... oh ya, sebelum tu, awal pagi, gua paksa 'Santa' gua poskan Christmas Card ni.... so kawan2 tunggulah kedatangan kad2 ini ok........


Sepa la dapat kad2 ni ah...........

Gambar ni gua ambil di KKIA.... aikkk apasal membongkok ni ah...... heran tul....

Ah.... ini pulak gambar dalam ERL, anak gua ngan hubby gua, perang dingin...hehehehhee
Gua ngan anak gua....... Astaga nak, kenapa duduk di lantai tu......?? Ada jak bah gaya.....

Ini pulak gambar dalam ERL......


To be continued..... gua mau pegi Sunway Pyramid........ pssttt Cj... tq ah.....

p/s : klu sempat, nnt mlm gua update...... hubby gua balik2 sdh jeling gua....hahahahhaha





Puan Saiman 'sign out'......


6 comments:

Ika said...

waaaaahhh..
siokkk siokk..
selamat cuti cuti melesia... :)

Mouren said...

Sia pun baru balik dari KL...penat, Jah!!!

Shopping sakan lah... ^_^

CathJ said...

eeee... you di KL... oh wowwww..... How I wish boleh jumpa... tapi busy gila ni my fren...

Tapi best jugak gi Sunway tu... cuba kau p tingu tu mainan2 sudah buka kah.. yg dalam sunway mall.. hehhehe...

di KL, apa lagi yg bagus mau pigi ah.. paling2 Zoo..kalau berminat.. ;-p, kalau mau bersesak2.. pi petaling street.. hahahha.. boleh p KLCC... visit aquaria.. and itu Dinosour.. tingkat atas sekali..

Hannie C said...

wah.. shiok nya.. boleh famili trip.
ambil gambar byk byk ya..

Puan Saiman said...

Ika - tq...tq..hehehehe

Moren - shopping.... hehehehe... asal jak sia mau pegang something... 'Santa' sia misti ckp... 'bukan ada ka sudah di rumah tu'... trus ilang selera sia mau beli....hahahhahaa......cissss...

CJ - ya bah, sia kira pun klu ada masa mau koling2 ko, tapi.... byk tul program sdh kena rancang.... nnt di KK kita jumpa ah.....Oh ya, tq for the info...

Moi - ada jgk sia ambil gambar tu... tapi klu bab mkn, kadang2 sampai lupa sia ambil...hahahaha

Anonymous said...

suti2 msia brabis ko ah daling ehehehe..have fun