Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Monday, December 28, 2009

Cerita KL 5 - Sightseeing


Uiiina.... banyak tul sudah sarang labah2 ni..... sana sini gua nampak labah2 berjalan2 ni... hahahhahaha......Heloooo....... rindu ker???? Gua tau ada yang rindu ni kan... Gua diam2 jak tu bukan apa..... balik jak dr KL hari tu, gua demam. Apa ndak demam.... hari gua di KL, setiap petang gua basah kena hujan.... balik KK terus mengampai... demam... sihat sikit, balik kerja... ekon di ofis punya la sejuk... ndak salah2 macam tinggal di Gunung Kinabalu... demam pun apa lagi, ndak kasih can dua.... keluar lagi balik..... nasib baik ada cuti 3 hari minggu lepas tu.. dapatlah gua berehat... tidur2...makan2.... lepak2 di rumah.... sekejap2 pegi rumah parents gua....uhuk2.... oppssss..... batuk tetap maintain geng.... batuk 'berisi' pulak tu...hahahahhaha

Oh ya... inilah sambungan cerita gua masa gua di KL hari tu... huh bangas sudah... tapi oleh sebab gua ndak tau mau tulis pasal apa lagi, maka gua pun tulis la cerita masa gua di KL hari tu ah.... tapi ni kali pasal gua pegi 'sightseeing' di Puterajaya.... hubby gua minta satu teksi ni bawa kami pegi sightseeing di Putrajaya. Kebetulan pemandu teksi ni la yang bawa kami pegi Sunway Lagoon hari tu.. Kalau ndak silap Abang Ali la nama pemandu teksi tu. Oleh sebab Abang Ali ni ndak dapat ambil kami, maka dia pun suruh 'kawan' dia jemput kami... Ustaz Amir.... wah..Ustaz ni sebenarnya kalau hari biasa dia mengajar tapi kalau cuti dia part time bawa teksi.... maka Ustaz Amir ni la yang bawa kami 'berjalan-jalan'.

Jadi sila la jemput tinguk2 gambar di Putrajaya ni ah... dan selebihnya gambar di blog gua yang satu lagi......












Akhirnya..... dapat jugak gua menjejakkan kaki di Putrajaya ni.... bangga ni..... Ya la bah kan..mestilah bangga..... Hidup SABAH.....Hidup Malaysia.................

Dengan Penuh Semangat, Puan Saiman 'Sign Off...'

No comments: