Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Sunday, January 6, 2013

Happy New Year

Assalamualaikum.....

Happy New Year...(baru mau wish kunun, urg sdh 6 hari sambut thun baru, gua baru sibuk mau wish). Punya la lama indak apdet blog ni...bukan apa, sejak bertukar sdh papran layout blog ni, macam malas sdh gua mau apdet blog (alasan semata2)....padahal mmg pemalas pun.

Lagipun, sejak d ofis gua tu semua pun mau dikasih block. Bukan jak fb sama blog, tapi yahoo punya hiburan pun indak bulih dibaca.....ini lagi la buat gua mogok mau apdet blog.

Lagipun, semenjak dua menjak ni, gua indak tau mau kasih cerita apa...nnt kalau dikasih cerita, takut pula urg sngka gua ni riak, ataupun, takut2 jgk urg salah sangka....(alasan lagi...)

Ok, gua mau sapu2 sama mop dl ni blog....bersih nnt gua sambung balik, Insyaallah....


Puan Saiman 'signning off...'

4 comments:

QASEEH HATIKU QASEEH said...

Ya...kc bersih cpt2...apdet la slalu...hihi
Hepi new yr kak....
Bila la kta mo ketemu ni kak...
Asyik bz uda ni sm urusan yg x pndai abis2 smpi la anak2 abis skul kli baru rilek2 kn....

Anonymous said...

dalinggg sia pn baru mo apdet balik ahahaha... harap2 ni thn rajin la.. happy new year daling.. muahhhh

Mouren said...

Susah kan, Jah kalu diblock sana sini...bikin mati tu niat mau berblog. FB pun malas juga trus. Adus!

Anonymous said...

真人交友游戏 , 免费床友交友网 , 真人照片交友 , 派派同城交友聊天 , 免费交友qnssy , 免费交友徵婚网 , 免费交友约会网站 , 免费同城交友裸聊室 , 交友网免费 , 国际交友