Perhatian!!!

Semua cerita ini adalah hakmilik Puan Saiman dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

Wednesday, December 28, 2011

Mari bercuti....

Gua ni kan....biarlah berterus terang sekarang ni... gua di ofis ditemani oleh bunyi2 yang keluar dari corong radio....bertemankan bunyi2 ekon...beserta lampu2.... satu suara manusia pun tiada.....ehem...psssttt Rosie...ko pun 1 urg jugak pula di ofis ah...senasib bah kita ni ging...




Gua ni kan..... biarlah berterus terang sekarang ni.... walaupun gua bawa '2' budak2 rebina....tapi tu 2 di tingkat bawah...gua di tingkat atas....durang sedang bergembira di bawah tu....banyak permainan berbentuk sains di bawah tu....jadi mestilah durang bergembira kan...




Tapi gua sini...sibuk....yaa...yahhh...sibuk tguk fb..sibuk apdet blog....well...sibuk jugak la kan....


Dan ini gua mau mengisytiharkan bahawa mula bisuk gua akan cuti sehingga tahun depan...wah!!! Bunyi macam lama kan, padahal cuti 2 hari jak pun, minggu depan ari 2 keja sudah balik....cuti ni pun...ini jak la baki2 cuti yang tinggal....sib baik tahun depan ada lagi cuti balik....hihihihi


Gua cuti ni pun bukannya cuti2 Malaysia.....cuti2 Singapore pun jauh lagi....penyebab gua cuti adalah untuk menyediakan perkakasan sekolah anak buah laki gua tu. Kalau anak gua tu...lammmaaaaa sudah siap....bayangkan...3 hari start cuti sekolah, gua sudah selesai beli perkakasan sekolah.... seluar sama 'vest' sekolah pun baru ambil dari tukang jahit kelmarin.....


Oleh sebab tu laki kesayangan gua indak dapat bercuti <---- macam mana pujuk rayu pun, masih juga kena bagitau dia indak dapat cuti sebab banyak mau settle....jadi gua akan jadi 'kakak' kepada 2 adik....warghkakakakaka....jadi siapa2 yang mau mengurat gua dipersilakan.....LOL....


Dalam perancangan gua, esok gua akan bawa dulu pegi beli peralatan sekolah...termasuk baju dan seluar.......


Bermula jak persekolahan minggu depan, maka secara rasminya anak gua akan masuk darjah 3.... umur pun masuk 9 tahun sudah. Umur mamanya ni macam biasalah 24 tahun....warghkakakakakaka....


Ini adalah gambar anak gua... 2 tahun lepas, kalau indak silap la....









Gua sekeluarga ingin mengucapkan ...


Selamat Tahun Baru 2012...


Semoga apa yang dihajati pada tahun 2011 ini telah dimakbulkan...dan kalau ada lagi azam2 yngn belum dicapai...bawa jak bah pg tahun 2012... mana tau dalam 2012 ni tertunai kan...mudah2an...Amin...


p/s : antara doa dan azam gua untuk tahun 2012 ni adalah mau minta beli ALMARI....LOL....warghkakakakakkakaka


p/s/s : antara doa dan juga azam gua adalah supaya anak gua akan terus cemerlang dalam pelajaran.....


p/s/s/s : antara doa dan azam gua juga adalah supaya parents gua, adik beradik gua, gua sekeluarga serta semua kawan2 gua indak kira gua kenal secara dekat ataupun dalam internet sentiasa sihat...Amin...


p/s/s/s/s : uisshhhh mana bulih kasih tau semua....bah...lps baca blog gua...pg apdet blog kamurang.....ataupun pg apdet fb...hahahahha...LOL...



Puan Saiman 'signning off'....

1 comment:

Rose Flower said...

Wakakakaka....ada juga disebut2 nama ku ni ar...hahahaha...nah bagus ko ging suti walau 2 hari sa ni sunyi lah terus ni. Bah happy new year to you and family...tapi kan ALMARI tu bah ndak dilupakan ada saja di sebut2.